Eficacitate și performanță prin comunicare

În condițiile în care volumul de informaţii la care sunt expuşi este tot mai mare, oamenii sunt din ce în ce mai puţin dispuşi să asculte mesajele promoţionale ale companiilor. De aceea acum, mai mult decât oricând, companiile trebuie să se asigure că mesajele lor sunt relevante pentru audienţă şi că sunt transmise în mod creativ pe canalele şi în momentele potrivite.

În acelaşi timp, dezvoltarea reţelelor sociale şi a tehnologiei oferă oportunităţi de informare şi de comunicare fără precedent, cu condiţia ca firmele să aibă capacitatea de a înţelege şi gestiona noul mod de comunicare. Rolul specialiştilor noştri este de a lucra împreună cu echipa dumneavoastră pentru a crea strategii eficiente de comunicare cu publicul ţintă, care să vă ajute să profitaţi la maxim de aceste oportunităţi şi să obţineţi rezultatele dorite.

Descărcați broșura Dolphin!

  • Comunicare integrată de marketing

    A comunica integrat înseamnă a atinge eficiența prin sinergie, prin combinarea tuturor instrumentelor și resurselor de comunicare dintr-o companie pentru a maximiza impactul și pentru a reduce costurile. În prezent, comunicarea integrată reprezintă una din cele mai importante tendințe în marketing deoarece într-o strategie integrată fiecare acţiune este gândită astfel încât să le susţină pe următoarele, îmbunătăţind semnificativ rezultatele pe termen lung. În cazul în care nu aveți un departament dedicat, cu personal specializat sau dacă doriți o schimbare de perspectivă, echipa noastră poate parcurge alături de dumneavoastră toți pașii necesari pentru a identifica și implementa strategia optimă

    Servicii

    • strategie şi plan de comunicare;
    • dezvoltarea și implementarea campaniilor integrate;
    • analiza și optimizarea comunicării.
  • Comunicare online

    Într-un mediu interactiv, în care controlul aspra informației este din ce în ce mai mic, în care se dezvoltă mereu noi tehnologii iar mediile de comunicare se diversifică cu viteză din ce în ce mai mare, capacitatea de a reacționa rapid pentru a profita de oportunități și pentru a evita situațiile de criză este vitală. Vă oferim recomandări bazate pe experiență și informații de ultimă oră, acces la cele mai recente tehnologii și la o gamă largă de cunoștințe specializate, lucrăm folosind reguli de bună practică și standarde de calitate ridicate şi vă asigurăm prezența acolo unde sunt clienții dumneavoastră, ajutându-vă să fiți mereu cu un pas înaintea concurenților.

    Servicii

    • design și devoltare web;
    • optimizare pentru motoare de căutare (SEO);
    • SEM (Google AdWords);
    • social media;
    • e-mail marketing;
    • marketing afiliat;
    • managementul reputației online.

  • Branding

    Un brand înseamnă mai mult decât un nume, o identitate vizuală și un slogan. El se referă la întreaga experiență a consumatorului, la percepția acestuia asupra companiei dumneavoastră, percepție creată prin interacțiunea cu toate elementele care vă sunt specifice: materiale publicitare, site, mesaje transmise prin canale media, comunicarea cu angajații dumneavoastră și experiența în utilizarea produselor și a serviciilor. În procesul de branding, începem cu o strategie și terminăm cu un nume adânc întipărit în inimile și în mințile clienților. Parcurgem alături de dumneavoastră acest drum, asigurând coerență, consecvență, relevanță și creativitate în transmiterea mesajelor, ajuntându-vă să vă diferențiaţi de concurenți și să câștigaţi lupta din ce în ce mai acerbă cu aceștia.

    Servicii
    • strategie de brand;
    • nume;
    • slogan;
    • identitate vizuală;
    • packaging;
    • design și producție de materiale publicitare;
    • branding personal.

  • Relații publice

    Reputația se construiește în ani și poate fi distrusă în doar câteva minute. Relațiile publice au ca scop crearea, menținerea și îmbunătățirea reputației, care este rezultatul a ceea ce faceți, spuneți și spun alții despre dumneavoastră. În timp ce dumneavoastră vă concentrați pe a face lucrurile din ce în ce mai bine, rolul nostru este de a câștiga încrederea și sprijinul publicului prin informare și comunicare.

    Servicii
    • strategie de relații publice
    • managementul evenimentelor
    • relații media
    • management de criză