Strategie de comunicare

Strategie de comunicare

Strategie de comunicareFara o strategie coerenta, comunicarea este ineficienta sau poate chiar deteriora imaginea generala a companiei.

Atunci cand o organizatie contracteaza un serviciu ce implica relatia cu publicul (ex: PR, social media), trebuie sa se asigure ca activitatile furnizorului nu sunt independente de alte actiuni de marketing si comunicare din companie, ci sunt integrate in strategia generala. In practica, acest lucru se realizeaza rareori, majoritatea companiilor lucrand fara o strategie, fiecare furnizor de servicii comunicand propria viziune si propriile mesaje. Publicul primeste astfel mesaje contradictorii, iar efectele campaniilor de comunicare sunt diminuate, obtinandu-se chiar rezultate opuse celor asteptate.

In crearea strategiei de comunicare, consultantii Dolphin urmeaza pasii de mai jos:

  • Analiza companiei si a concurentei;
  • Avantaje competitive;
  • Obiective de comunicare corelate cu obiectivele organizationale;
  • Publicuri tinta;
  • Planificare;
  • Selectarea canalelor de comunicare si a tacticilor.

Completand formularul de contact, poti beneficia de o ora gratuita de consultanta in comunicare, in cadrul careia vom analiza necesitatile si eforturile curente de comunicare si in urma careia vei primi un raport de evaluare a activitatii de comunicare si recomandari de imbunatatire.